Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Όλα εξαρτώνται από εμένα...

Σήμερα ξύπνησα νωρίς και αναρωτήθηκα τι πρέπει να κάνω, πριν το ρολόι μου δείξει μεσάνυχτα. Είναι δική μου η απόφαση να διαλέξω, με ποιο τρόπο θα ξοδέψω τη μέρα μου…
Μπορώ να παραπονεθώ γιατί βρέχει ή να ευχαριστήσω τη βροχή γιατί καθαρίζει την ατμόσφαιρα!
Μπορώ να είμαι θλιμμένος επειδή δεν έχω χρήματα ή να νιώσω ευτυχισμένος επειδή αποφάσισα να περιορίσω τις δαπάνες μου!

Μπορώ να γκρινιάζω για την υγεία μου ή να ευγνωμονήσω το Θεό που είμαι ζωντανός!
Μπορώ να παραπονιέμαι ότι φταίνε οι γονείς μου για τη φτώχεια μου ή να τους ευγνωμονώ που με έφεραν στον κόσμο!
Μπορώ να βαριέμαι όταν πρέπει να πάω να δουλέψω ή να νιώθω ευλογημένος που έχω μια δουλειά!
Μπορώ να δυσανασχετώ επειδή πρέπει να κάνω κάποιες δουλειές στο σπίτι μου ή να δοξάζω το Θεό που έχω μία στέγη!
Μπορώ να στεναχωριέμαι γιατί κάποιοι φίλοι μου με πλήγωσαν ή να είμαι γεμάτος χαρά επειδή μπορώ να κάνω καινούργιες φιλίες!
Μπορώ να είμαι απογοητευμένος γιατί κάτι που ονειρεύτηκα και δεν πραγματοποιήθηκε ή να είμαι ευτυχισμένος γιατί έχω τη δυνατότητα να κάνω μία καινούργια αρχή!
Η μέρα είναι μπροστά μου και με περιμένει. Περιμένει να την προγραμματίσω με τον τρόπο που θέλω εγώ!
Και είμαι εδώ! Είμαι ο άνθρωπος που μπορεί να δώσει μορφή και σχήμα σε αυτό το υπέροχο έργο…
Γιατί τελικά…όλα εξαρτώνται από εμένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου